Ein in der Tat komischer "Verein". Am 20.04. kam eine Mail:
Attention Ticket Holder,
Thank you for your order xxx. Currently, there is a delivery delay on this event.Am 7.05. kam dann folgende Mail:
Hi,
Thanks for placing your print at home order with Ticketmaster, xxx.
Your tickets aren't quite ready to print yet as we're still looking at a few final details with the event organisers. We're working hard to have this completed as soon as possible so once the tickets are ready we will email you again to let you know they are ok to print.Ich habe aber nie "print at home" Tickets bestellt. Sondern die Variante:
Delivery via: Customers in other countries: by Overseas Mail (includes Order Processing Fee) £3.50 Was soll man dazu noch sagen ?
Ich habe kein Problem damit die Tickets am Stadion abzuholen, nur dann sollen sie halt keinen Versand anbieten und das auch gleich so kommunizieren. Ich glaube, die haben viel mehr Arbeit mit den ganzen Mails wo denn die Tickets bleiben usw., als mit einem möglichen Versand der Tickets. Natürlich auch kein Wort in der Mail, das der bezahlte Versand der Tickets zurück gebucht wird. Die verdienen da sicher eine Menge Kohle mit, sofern man dann ggf. den Betrag nicht zurück fordert.