mojave77 hat geschrieben:
The River hat geschrieben:
...aber vom Charakter her, denke ich, passt Ambros schon zu Waits und Dylan ... er soll doch auch so ein Grantler sein. ...und Bruce ist halt mehr der lustige Typ ... wer ist eigentlich der deutsche Springsteen? Also Wulfgäng scheidet aus, der ist ja schon der Südstadt-Dylan
Der Ausdruck "Deutschsprachiger Springsteen" ist ein Zitat über W.Ambros. Steht in einem Buch über sein musikalisches Schaffen. Werde mal nachschauen, wer das über Ambros sagte.
Aber meiner Meinung nach ist da schon was dran. Jedenfalls was den Zeitraum 1975 - 1988 etwa anging.
eine östereichische Plattenkritik aud dem Jahr 2000:
Hey Wolferl, wos is da do nua eigfoin? Glaubst, du kaunst'n Waits neich schreibm. Vielleicht host di jo a einekniat und seine Lieder g'spiat. Nua hods nix ghoifn, hosd di in den Textn g'irrt, hosd di varennt. Dea "Tom Trauberts' Blues" von dia is zum rean, fost warads da gelungan, eam zu zastean. De Stimm' mochd hoid a nimma mid. Woidsd eam nochauman ("Romeo verliert Bluat", "Gross in Kagran") und aundraseids Waits-Liada zähmen ("Verliab di ned", "Samstag nacht"). De Gschichtln passn ned zu dia und dei Rhythmus is a gaunz aundas. I jedenfois glaub da des ois ned, wos du do singsd. Obgsegn davon, dass'd a foische Stimmung aufbaut hosd. Dei Arranschör, des kummt no dazua, da Kolonovits, wea eam kennt, vaklebt hoid leida de gaunzn schenan Liadln mit picksiasse Streicha oda is afoch kreizbrav. Glottrasiert, wia ma so schee sogd. Wos kummt ois nächstes? Ambros singt Hiatt? Springsteen? Petty? Reed? Costello? Oder, schlimm gnua: Ambros singt Ambros? I wü's goa ned so genau wiss'n.Das einzige in diesem Zusammenhang fand ich im Wiener Kurier:
Wolfgang Ambros ist der österreichische Bruce Springsteen. Ist Springsteen der amerikanische Wolfgang Ambros? Kurt Ostbahn ist Österreichs Antwort auf Bruce Springsteen. Ist Springsteen Amerikas Frage nach Kurt Ostbahn?aber sonst hab ich in diesem Zusammenhang nichts gefunden. Ambros ist zwar der Lebensjüngere von Beiden, hatte aber seine ersten kommerziellen Erfolge schon, bevor Bruce seine ersten europäischen Erfolge hatte und Ende der Siebziger war Ambros schon auf dem Dylan-Trip